Geschiedenis stichting Passie

Stichting Passie is in april 2014 opgericht met als doel om het aanbod van Applied Behavior Analysis (ABA) binnen Nederland uit te breiden. Om dit te bereiken heeft de stichting met name geïnvesteerd in opleidingskosten, zowel voor ambulante begeleiding alsook voor zorginstanties waar behandeling groep geboden wordt. Denk aan Ipse de Bruggen, Enver (voorheen Trivium Lindenhof), Kindercentrum de Ster, Autismehuis de Toren. Daarnaast is er in opdracht van Stichting Passie een ouderworkshop ontwikkelt door Centrum Rivierduinen. Vele ouders hebben deze workshop op kosten van Stichting Passie kunnen volgen. Al deze mooie projecten hebben wij mogelijk kunnen maken dankzij onze donateurs en de inzet van diversen serviceclubs uit de regio. Nu een goed aantal jaar verder hopen we een andere wens in vervulling te kunnen laten gaan, een eigen groep starten waar we zowel individuele als groepsbegeleiding kunnen bieden.